Loco Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Hei. Jeg ser etter studier innen idrett i utlandet dette vintersemesteret. Har sett på en god del, men usikker på hva og hvor jeg skal velge. Jeg har et par kriterier: 1. Bra studie. 2. Varmt sted med bra surf. 3. Foretrekker engelskspråklige land, men ikke et must. De som står høyest i kurs er nå: University of the Sunshine Coast. Idrettstudiene der er høyt anerkjent i Australia. Det er også utmerket surf. Det er dog et svært lite sted.Hawaii Pacific University. Bra studie. Utrolig tett oppfølging av lærere (pga små klasser). Veldig bra surf. San Diego State University. Bra studie. Bra surf. Knallbra by. Minuset her er at det er en veldig stor skole med store klasser. Lettere å mislike studiet/dårlig klassemiljø her. Pr. nå ligger de alle 3 svært likt. Er det noen her med erfaringer fra disse universitene og studiene? Eller lignende på andre universiteter/land? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34034-utenlandsstudier-idrett-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.