Gå til innhold

Glømt navnet på gammelt spill


Millasob

Anbefalte innlegg

Husker jeg spilte et spill for veldig lenge siden men husker ikke navnet på dette, så det frustrerer meg veldig. Har søkt etter det, men uten hell. :(

Husker da det var mor sine spill og hun hadde 2 av det samme, bare det var forkjellige deler. altså del 1 og to.

Det jeg husker av spiller er dette:

Du ser spillet oven ifra og det er på natten/kvelden. Kartet, eller verdenen er stor. Mesteparten er skog, men det finnes også et forlatt tivoli og et slott, for å komme deg til slottet gikk du over en elv, dette var også veldig langt nede på kartet da.

Husker jeg gikk alltid med 1 robot, med det var også en gutt og en jente på coveret. Det du gjorde i spillet var å finne deler for å fikse en maskin for å komme deg videre til en annen plass. på dette tivoliet så kunne du også spille andre "småspill" men selve målet var at du måtte gå over hele kartet for å samle opp forskjellige deler. Husker ikke veldig mye mer.

Noen som vet hva spill dette er? spillet tror jeg er fra 1990 tallet en gang, spilte det på PC

Husker også at på coveret var det en robot garanter, trur også det var en jente og en gutt der, den ene cd-en var mer gul og den andre mer rød, men ellers helt like og mørke. Trur også at det andre spillet så var du i en type ørken plass, men det er jeg usikker på.

Veldig takknemmelig for alle tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...