Gå til innhold

Anbefalte innlegg

17 år, 183 cm, 77 kg. Målene mine er å øke muskler og gå ned i fett prosent, trener 5 ganger i uka normalt.

Frokost: 0700 - 0800 - Havregryn med melk + en scoop proteinpulver og en skive med makrell i tomat

Noe lett 0900 - 1000 - Frukt elns

Lunsj: 1130 - kylling eller fisk med fullkornsris, pasta osv eller ett grovt horn osv

Før trening: 1530 - egg og bacon eller kokt egg osv

Etter trening: proteinshake med 2 scoops

Middag: 1900 - Kylling, fisk, kjøtt med tilbehør, avokado, paprika og tomat.

Ser dette bra ut? Tar multivitamin og CLA utenom

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33601-ser-dette-bra-ut-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er mengdene? Alt handler jo om hvor MYE du spiser.. det kan være en fin plan eller en dårlig plan.

Og hva mener du med "osv "?

Kylling eller fisk med fullkornsris, eller ett grovt horn osv? 2 ganske ulike måltider, på ganske mange måter..

OK.

Havregryn så er det ca 150 gram om jeg ikke husker feil.

Vis jeg lager middag selv, noe jeg ofte gjør så lager jeg 4 kylling fileter fra prior, da spiser jeg halvparten til middag og resten til lunsj dagen derpå.

Halvt grovt horn kjøpes på bakeriet, med enten kylling salat med grønnsaker eller reker og grønnsaker (hva mer kan jeg si?)

Når jeg kommer hjem fra skole så spiser jeg 1530, der jeg spiser eksempel kokt egg på rugbrød med grov kaviar. 4 egg, 2 skiver

Noe jeg glemte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...