Infa Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fikk en skade på forsiden av foten i fjor, av å skyte en fotball gjentatte ganger på forsiden langt oppe på låret, og jeg er ganske sikker på at det var hip flexor. Et par uker senere skulle jeg ta knebøy, og etter et par reps hørte jeg en eller annen lyd fra foten, og jeg fikk vondt på samme plass. Jeg tok en langt pause etter dette, og jeg kan spille fotball igjen. Men hvis jeg skal gjøre utfall bøyer beinet jeg skadet seg ut til høyre av seg selv, det var høyrebeinet jeg skadet, og jeg kan dra høyrefoten mye lengre bakover enn jeg kan dra venstrefoten. Jeg får også veldig vondt i høyrefoten når jeg skal gjøre knebøy nå i ettertid, selv om dette snart er et år siden. Noen som vet hva det kan være, burde jeg dra til lege? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33531-avrevet-hip-flexor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.