Spurven87 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hei Kort prosess så liker jeg å ha en liten plan for hvordan dagen skal se ut mtp mat og trening, jeg har imidlertid litt "angst" for å legge meg sulten og tenkte derfor at biorytmedietten kunne være noe for meg. Spiser akkurat nå ikke etter noen bestemt plan selv om frokost og lunsj som regel er det samme (veldig vanemenneske). Prøvde å sette opp en liten kostplan etter hva jeg liker og er vant med å spise slik at overgangen ikke blir for stor (BARE KOM MED INNSPILL). Er ppd 168 cm høy og 60 kg +/- 1kg Frokost: 1/2 boks CC orginal med 1 (stor) ss kesam mager 10 g valnøtter 1/2 banan (dumt?) 1 scoop whey protein lagd som proteinkaffe (dilla) Lunsj: 1 boks makrell i tomat 110g 1-2 lavkarbo knekkebrød 1 gulrot Middag: varierer men er som regel 150-200 g fisk/kylling/kjøtt ca 200 g grønnsaker skyr med musli eller tilsvarende Mellom: 1 scoop myseprotein 100-150 g bær Kvelds: 60 g havregryn 1/2 banan eller et eple Trening: Dag1: 3 sett med 8-10 rep knebøy brede sumo markløft glute bridge legg curl sittende sideplanken + planken mage (varierer) Dag2: (5x5) Smale benkpress militærpress benress buglarsle utfall dips egenvekt Dag3: 3 sett med 8-10 re Facepulls nedrekk arnold press push-ups biceps curl Z-stang triceps Z-stang Roing sittende skrå brystress med manualer Trener stort sett hver dag, men en dag i uke blir byttet ut med pilates Noen innspill??? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33434-p%C3%A5-tide-med-noe-nytt-biorytme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.