Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har trent ca 2 år på Stamina nå, saltimer, og har trivdes veldig godt med det...:)

Så gikk det opp et lys for meg, da jeg forstod at for å få muskler bør man nødvendigvis ikke danse så mye rundt i en sal, men heller løfte litt på vekter.... :rolleyes:

Så, etter å ha kvinnet meg skikkelig opp turte jeg meg inn på "styrkesalen", der jeg prøver å unngå "kukerundt-syndrom" og fete rutiner... :blush:

Men, og det er selvfølgelig et lite men, det er jo så himla trangt inne på det vektrommet, eller hva det nå enn kalles...Og kanskje litt lite benker/stativ ? Det er 1 stativ for knebøy, 1 benkpress m/stativ, og 3 "vanlige" benker...

Også uhorvelig mange "bro's" der... Har aldri sett en ledig.... olympiastang (?) når jeg har vært der... :unsure: Ikke benk heller....Stort sett alltid opptatt....

Jeg vil lære meg markløft, hipthrust, benkpress... osv.... !! Kjernemusklatur, ikke bare apparat-trening med isolerte muskelgrupper.... i en fast bane...

Som for mange (noen?) andre jenter er terskelen for å gå inn på slike rom HØY.... når 5-6 stk 18 åringer bedriver egne fete rutiner, og 2 kjempeflinke damer med de flotteste sprettrumpe ever tar deepsquat-curl-whatever, så føler jeg ikke så veldig på å gå inn der....

Så, mitt laaaange poeng er: Finnes det bedre alternativer der ute ?

Jeg bor på Sula, så både Aktiv trening Langevåg og Blindheim er gode alternativer...? Kanskje ?

Hvordan er det å trene der ? Anyone ?

Should I stay or should I go ? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33352-beste-treningssenter-i-%C3%A5lesundsula/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var medlem i aktiv Blindheim en periode for noen år siden. Synes det var bra oppsett med at man kunne komme og gå som man selv ville til alle døgnets tider. Jeg var der kanskje til litt ukurrante tider (tidlig på morgenen eller sent, sent på kvelden), men var ikke spesielt fullt med folk da i alle fall. Eneste er at der var i alle fall en del av de "tøffe/klysete/" fotball-gutta med sleik der (Ikke akkurat min favoritt-gjeng, men sikkert hyggelige folk). Jeg synes også at de hadde ok størrelse, men jeg har heller ikke så mye andre treningssenter å sammenligne det med. Vil anbefale deg å ta en tur innom på dagen for å titte.

Vil igjen bare si at dette var for minst to år siden, så mye kan ha skjedd. Tror de byttet lokale til et større for å oppgradere, så vil tro at det ikke ble verre enn når jeg var der i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...