Gjest Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg har de siste årene trent styrke 2-4 ganger i uka, og liker det egentlig, men kjenner samtidig at jeg er mer fasinert av kroppsbeherskelse og kontroll, enn faktisk muskelvekst. I tillegg til at jeg nå driver med taekwondo, ønsker jeg å i større grad fokuserer på kroppskontroll og kjernemuskulatur enn faktisk store muskler (eller styrke). Jeg har de siste månedene trent taekwondo 2 dager i uka, styrke 2 dager i uka og "intervall/egenvekt" trening 2 dager i uka. Denne egenvekt/intervalltreningen har enten vært Insanity-treningsDVD-ene eller benderfitness.com. Jeg har også forsøkt meg så vidt på yoga, men følger at jeg rett og slett ikke blir sliten i musklene av det (selv om jeg har godt av tøyingen der). Derfor lurer jeg på om det er noen som helst tips til nettsider, DVD-er eller annet som kan hjelpe meg å finne treningsrutiner/øvelser/program slik at jeg får større fokus på kroppskontroll, kjernemuskulatur og balanse, og som vil være gunstig for videre taekwondo? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33250-trening-for-kroppskontroll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.