Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På mandag begynner jeg fra scratsh med styrketreninga og kosthold. Har til nå ligget litt i kcal underskudd fordi jeg vil bli mindre og fit med markerte muskler sprettrompe og helt flat mage, men har nå tenkt å prøve meg på et lite kcal overskudd på 2000 ish? Har tidligere ligget på 1500. Har også vært livredd for å legge på meg og derfor ikke turt å prøve å ligge i overskudd, Men jeg føler jeg trener ganske hard styrke og kanskje det underskuddet jeg har ligget på er grunnen til at resultatene uteblir.

Til informasjon er jeg en jente på 25 år er 165 høy og veier mellom 61-62 kg. Har forsovet ganske fyldig rompe og litt lår hvis man kan si det sånn. Jeg vil forandre kroppen min. Lurer på om et lite kcal overskudd er bedre for meg? tenkte å prøve dette to måneder. Hva tenker dere? Som sagt er jeg veldig redd for å legge på meg. Er ikke den typiske slanke jenta, men heller ikke feit. litt former har jeg.

Håper virkelig noen har noen fornuftige svar/tips i forhold til dette fordi nå vil jeg kjøre på for fullt.

Fortsetter under...

Syns du skal prøve 2000 kalorier jeg ;)! du kan starte på 1700 også øke med 100 så henger kroppen litt lettere med i svingene. Da er du på 2000 kalorier etter 3 uker ca. Da kan du også muligens øke til 2100, 2200 og kanskje 2300 også om vekten ikke går alt for fort opp. Da finner du fort ut hvor mye du må ha for å legge på deg litt muskler uten legge på deg for mye fett.

Du har nok bare godt av litt mer kalorier så ikke vær redd :)! Kjør på å tren tungt så kommer nok resultatene også ;)!

kjører du på med styrketrening. så kan du gå opp i vekt. nå er eg litt mer enn dobbel så stor som deg, og vekta har eg bare blitt nødt å drite i :D hehehe

men så løfter eg litt tunge vekter ;)

liten kalorikalkis:

http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm

prøv deg frem med 2000 calirer. men tipset haddde vært å ta i bruk måleband og speil. da vekta kan gå opp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...