Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke sett noen tråd som ligner dette. Litt sært kanskje. Leter etter noen å konkurrere med i trening og framgang neste tre måneder - samme sted ikke nødvendig.

La på meg noen helt vanvittig unødvendige kg og ble lat hva angår trening etter hardt studie osv. i høst, og jeg har så slitt noe med å komme i trening igjen. Var topptrent i fjor sommer etter hardkjør på vinterparten. Har aller best utbytte av treninga når jeg jobber mot et eller annet, og enda bedre enn det igjen hvis jeg konkurrerer mot noen, hvilket var mye grunna til bra resultat i fjor. Man får til sinnsykt mye mer om man har noe/noen å trene mot. Litt broderlig konkurranse.

Bor i Tromsø. Er 27 år, mellom 7 og 10 kg over matchvekt, har en bilring og deigræv, men også godt med muskelmasse og utholdenhet. 170 cm og cirka 75-76 kg. Har bred treningserfaring og god form bortsett fra fettet. Kondisjons- og styrketrening pluss sunt kosthold (les: sunt i hverdagen, pils og liv og røre med venner i helger og ferier) har vært det jeg har sverga til i alle år.

Leter etter noen som er hypp på konkurranse i formkurve og framgang de neste tre månedene eller så. Tenkte meg jevnlig oppfølging og tilbakemelding mellom oss. Ikke så farlig hva angår alder og kjønn, men er du i noenlunde bra form og ikke er altfor stor er det kanskje best for deg, da det blir nærmere der jeg er nå. Viktigste er uansett at du er bra menneske og at du vil holde ut. Altså: om kroppen din er 200 kg dårlig fordelt daukjøtt og du blir sliten av å se på ei lysløype, så kan du likevel svare på denne hvis du ganske enkelt ikke er en douchebag og du har litt stayerevne.

Tenkte kanskje det var rett tid på året for dette også. Gi beskjed, på tråd eller mail. Hva premien angår er vel førstepremien gitt på forhånd, men "taperen" kan vel alltids spandere en øl eller seks i juni/juli også.

Til sist, som sagt før: man får til sinnsykt mye mer om man har noe/noen å trene mot

Endret av raindog
Fjerne e-mail-adresse
Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33148-konkurranse-i-framgang-tre-m%C3%A5neder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...