Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er en gutt på 21 år, som er 178 høy og veier 79kg. Trener styrke 5 ganger i uken og ingen cardio. Planlegger å kjøre en deff for å komme litt i form. Tenker jeg skal trene det samme, som jeg gjorde før, uten cardio. Legger inn cardio etterhvert som jeg ikke kan kutte mer ned på maten. Har laget en plan jeg tenkte jeg skulle starte på.

M1: 50g havregryn, 100g bær, 2 kokte egg, 50g mandler og 50g kokosmelk

M2: 200g kylling/scampi/mørbrand/sei/laks,100g avocado, 50g ris/bulgur/pasta/cocous

M3: 200g kylling/scampi/mørbrand/sei/laks, 100g avocado eller 1 ss olivenolje, 200-300g grønnskaer

M4:200g kylling/scampi/mørbrand/sei/laks, 50g avocado eller 1 ss olivenolje, 125g ris/cocus/pasta

Totalt: Protein: 193g, fett 110g, karbohydrater 176g. Kaloirer. 2500

Ser dette ut som ett greit oppsett? følger biorytmen prinsippene.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33128-ok-kostholdplan-for-deff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser veldig bra ut det her (y) men som jeg har lært i følge biorytme er det å spare karbohydratene til kvelds og minske fettet til det minimale i det siste måltidet

så ville nok byttet frokosten/ M1 til det siste måltid i løpet av dagen og kuttet ut mye av fettet der og heller spist d i de andre måltidene ;) Hvis du skal følge biorytme prinsippet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...