Camillam Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg har tullet såpass mye med kroppen min at det har gått utover bukspyttkjertelen og Insulin regulereingen min. Kort fortalt. Jeg har vært av og på spiseforstyrret i mange år. Var veldig undervektig en kortere periode, med så å si fraværende kroppsfett. Spiste meg opp igjen, å hadde ok vekt for min høyde i forhold til at jeg trener mye styrke. Bmi på ca 25. Jeg har da slitt periodevis med overspising, noe oppkast, lite mat, lite karb osv osv. Dere skjønner tegningen. For noen mnd sider fant vi ut hvorfor jeg har slitt så mye med psyken min som jeg har. Å jeg er nå medisinert for det. Dette resulterete i at jeg ikke lenge hadde et behov for å tulle med mat. Jeg fortsatte å spise sunt, bevegde meg mer, og tenkte ikke over at det da ble mindre tid til å spise = for lite mat. Nå har jeg fått en veldig lav fettprosent.. Det jeg sliter med nå er hypoglykemi. Uansett hva jeg spiser, produserer kroppen for mye insulin, å jeg ender opp med alt for lavt blodsukker og "følinger" etter at jeg har spist. Samt selvfølgelig ett veldig sug etter mer mat, som igjen, om jeg hadde spist, hadde ført til fettlagring.. = Overlevelsesmodus? Hvordan burde jeg gå frem for å bedre dette? Jeg tenker at jeg burde passe på at måltidene mine er balanser/har lav GI totalt? Jeg leser meg egentlig bare mer forvirret på egenhånd. Håper noen av dere som sitter på ordentlig kunskap kan gi meg ett godt svar. Hadde satt utrolig stor pris på det. Slitesomt med gele følelse og skjelvinger i kroppen hele dagen.. Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32838-kj%C3%B8rt-kroppen-i-gr%C3%B8fta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Dette er virkelig noe du bør ta opp med din fastlege og ikke på et forum. Lykke til! -Mod Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32838-kj%C3%B8rt-kroppen-i-gr%C3%B8fta/#findComment-1115997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg