Regulus Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hei! Jeg har holdt på med dette programmet en stund nå: Standard pushups 45 sek, max reps Ski abs 45 sek, max reps V-pushups 30 sek, max reps V-pushups på ett bein 20 sek på hvert bein, max reps Run lunges 15 på hvert bein Mason twist 50 reps PAUSE Military pushups 45 sek, max reps X-sideplanke 10 på hver side Sphinx Plank Crunch 45 sek, max reps Power squats 45 sek, max reps Reverse Plank w / leg raise 20 sek på hvert bein, max reps Oblique V-Ups 10 på hver side PAUSE Dive-bomber pushups 1 min, max reps Burpees 45 sek, max reps Plank punches 1 min, max reps Mary Kathrines 30 reps Chair dips 1 min, max reps Spider crunches 45 sek, max reps Jeg tenkte jeg skulle begynne å kombinere det med Starting Strength, som jeg har litt erfaring med fra tidligere. Målet mitt er eksplosiv styrke, med minst mulig muskelvekst (størelse). Jeg tenkte å trene annenhver dag, kroppsvekt og vekter 50/50. Er dette en god idé, eller burde jeg velge en annen kombinasjon av kroppsvekt og vektprogram?Hvis jeg kjører disse to programmene, hva slags vektøkning burde jeg sikte mot i Starting Strength (jeg kommer ikke til å ete grassat for størelse)? Er det mulig, og tilrådelig, å kjøre alle øvelsene i Starting Strength i en økt?Finnes det noen konsensus i treningsmiljøer om hva som er et godt kroppsvektprogram (alla Starting Strength), som jeg eventuelt kan bytte ut programmet over med?Har noen anbefalinger av tøyeøvelser til Starting Strength og programmet over? Mye spørsmål dette her. Håper noen har tid og lyst til å svare på noen av dem! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32791-kombinere-vekter-og-kroppsvekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.