Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg får innrømme at jeg trenger litt veiledning her

Jeg er en mann på 27 år som veier 120 kg. (Gått ned fra 134 på 7 mnd) men de 7 mnd hat det Vært litt av og på. Skyldes stort sett trening vil jeg tro. Jeg begynte forrige mandag på min hjemmesydde diett. Problemet her blir vel å opprettholde muskelmasse trenger veiledning. Men husk jeg vil fort ned I vekt. Dette er viktig for meg for å klare å holde motivasjon.

Uken min matveien:

ikke frokost.

Lunsj: 4 ryvita knekkebrød med 2 skiver kokt skinke og 1 skive ost på 3 av de. Og ett med leverpostei el makrell I tomat.

Middag: forskjellig kjøtt / fisk. Veier det ikke men tipper 250 g..

Sammen med litt grønnsaker.

Drikker bare vann kaffe og farris

Kveldsmat: 3 ryvita knekkebrød med samme pålegg som lunsj.

Trening: går 5 turer I uka 7 km. Trener styrke 3-4 ganger I uka.

Blir dette alt for lite protein ? Blir forbrenningen ødelagt? Kan tåle muskeltap til visse grenser. Blir opp litt I kcal når jeg når 95 kg for å bygge litt muskler. Skjønner at jeg kanskje burde ha frokost her. Men vil mest mulig ned fortest mulig. Skipper frokost er liksom det letteste I dietten. Føler meg uten overskudd på slutten av gå tur å nesten hele styrket. Er også irritabel.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32755-fort-ned-forsvarlig-kcal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten regnet ut at kcal ligger ca på 1350 om dagen. Kan også sies at jeg har en del erfaring med styrketrening. Vært I form Før. Har trent styrke nå I 7 mnd. Akk begynt å gå de turene på 7 km. Og har Vært. På denne dietten nå I 7 dager. Mistet 2 kg etter de 4 første dagene på denne dietten. Føler meg rimelig sulten nå tho har kuttet ut melka pga sukkerinnholdet. Er usikker på om dette er riktig. Kjenner skikkelig på de få kcal jeg får om dagen I dag. Gjorde forskrift det I går også.

Okey. Da har jeg funnet ut at jeg lå på under 1000 kcal om dagen. Hopper opp til ca 2500 kcal I dag.fikk noen gode råd på den tråden jeg la ut. Begynte med en Skål havregryn nå I dag tidlig. Tipper det blir å fylle på med kesam og nøtteblanding I tillegg til noe mere..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...