Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om noen gadd å gi meg en feedback på kostholdet mitt. Jeg føler selv jeg spiser bra, men trener styrke 5 ganger i uken, og vet at det er utrolig viktig å gå i seg nok!

Så.. here it goes:

Frokost: 200g kokosmelk + 2 scoop proteinpulver

Lunsj:

125g laks, 2 egg og halv boks cottage cheese original (125 g?)

(noen ganger en 1/2 avocado og bare 1 egg pluss laksen og CC)

Middag:

300g trosk, rundt 400g grønnsaker, 175g ris (bruker boil-in-bag basmati)/eller en halv søtpotet (her varierer det jo litt i størrelse, pleier ikke veie)

Kvelds:

1-2dl havregryn, halv boks cottage cheese + 2 ss syltetøy (her bruker jeg som regel Lerum u/tilsatt sukker.

Snacks: eple, 2 Snack a Jacks

Ser dette ok ut? Er jente, 165 cm og veier vel rundt 58 kg. Målet er å gå ned litt i fettprosent.

Håper noen tar seg tid til å svare (y)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32700-feedback-p%C3%A5-kostholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at jeg spiser såpass mye fett på dagen, og tar karbene til kvelds pga blodsukkeret. Slet med fort lavt blodsukker (jeg_blir_skikkelig_dårlig) når jeg spiste havregryn osv til frokost, men det er så godt som borte nå ;-)

Tar multivitamin, d-vitamin, tran, krom (for stabilt blodsukker) + ZMA, om kvelden, hver dag. Og kreatin (5g).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...