Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har innsett at jeg i alle år har vært altfor opphengt i å spise lite, prøver derfor å spise en god del mer noe som ser ut som om har satt fart på forbrenningen. Hovedmålet er ned i fett men skader ikke om man bygger litt muskler i samme slengen.

Mann 34, 180cm og 95kg. Trener vekter 4 dager i uka og har gjort det i flere år, ikke feit men sikkert 10-15kg ned før det er snakk om noe sixpack tendenser.

Har lagt meg på et kosthold det er mulig for meg å følge så kunne sikkert byttet ut mange måltid med kyling/torsk og brokkoli etc men for min del vet jeg det blir vanskelig.

Kosthold på treningsdager:

Frokost:

Ingers sunne lavkarbo brød: 3 skiver

1 pakke kalkunfilet pålegg (100g)

6 skiver norvegia

Lunsj:

Ingers sunne lavkarbo brød: 3 skiver

1 boks makrell i tomat (170g)

1 jazz eple (elsker disse)

Før trening:

1 stk Wasa havreknekkebrød

1 stk banan

Etter trening:

Yt restitusjon (finnes nok bedre alternativer men sliter med nok kalorier per dag så da valgte jeg dette)

Middag:

Svinefilet 350g

Wok fra findus 500g

200g Søtpotet

Kvelds:

200g reker

En yt restitusjonsbar (for å komme høyt nok kalorimessig, sliter med å få i meg mer mat).

De dagene jeg har treningsfri utgår YTene, banan og knekkebrødet.

Totalt på treningsdager:

2553kcal, 191g karbo - 81g fett - 239g protein

Totalt treningsfridager:

1953kcal (litt lite vel) 101gkarbo - 74g fett - 190g protein

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32618-ned-i-vekt-med-mer-mat-tilbakemeldinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte bare å oppdatere denne da jeg nå har anskaffet meg en Fitbit Charge HR.

Etter et par dager med denne er resultatene følgende:

3330 kalorier forbrennes daglig, med et matinntak på 2600 så tilsier da all fornuft at resultatet er vektnedgang?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...