Kristoball Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Har innsett at jeg i alle år har vært altfor opphengt i å spise lite, prøver derfor å spise en god del mer noe som ser ut som om har satt fart på forbrenningen. Hovedmålet er ned i fett men skader ikke om man bygger litt muskler i samme slengen. Mann 34, 180cm og 95kg. Trener vekter 4 dager i uka og har gjort det i flere år, ikke feit men sikkert 10-15kg ned før det er snakk om noe sixpack tendenser. Har lagt meg på et kosthold det er mulig for meg å følge så kunne sikkert byttet ut mange måltid med kyling/torsk og brokkoli etc men for min del vet jeg det blir vanskelig. Kosthold på treningsdager: Frokost: Ingers sunne lavkarbo brød: 3 skiver 1 pakke kalkunfilet pålegg (100g) 6 skiver norvegia Lunsj: Ingers sunne lavkarbo brød: 3 skiver 1 boks makrell i tomat (170g) 1 jazz eple (elsker disse) Før trening: 1 stk Wasa havreknekkebrød 1 stk banan Etter trening: Yt restitusjon (finnes nok bedre alternativer men sliter med nok kalorier per dag så da valgte jeg dette) Middag: Svinefilet 350g Wok fra findus 500g 200g Søtpotet Kvelds: 200g reker En yt restitusjonsbar (for å komme høyt nok kalorimessig, sliter med å få i meg mer mat). De dagene jeg har treningsfri utgår YTene, banan og knekkebrødet. Totalt på treningsdager: 2553kcal, 191g karbo - 81g fett - 239g protein Totalt treningsfridager: 1953kcal (litt lite vel) 101gkarbo - 74g fett - 190g protein Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32618-ned-i-vekt-med-mer-mat-tilbakemeldinger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristoball Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Tenkte bare å oppdatere denne da jeg nå har anskaffet meg en Fitbit Charge HR. Etter et par dager med denne er resultatene følgende: 3330 kalorier forbrennes daglig, med et matinntak på 2600 så tilsier da all fornuft at resultatet er vektnedgang? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32618-ned-i-vekt-med-mer-mat-tilbakemeldinger/#findComment-1110030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.