sdmn Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hei! Jeg er en jente på 22 som tar en bachelor i musikkteater. Dette innebærer veldig fysisk aktive dager med sang, skuespill og masse dans. Jeg er egentlig ikke danser, men danser nå 3-5 timer om dagen, 4-5 dager i uka. Prøver i tillegg til dette å få inn et par styrke+kondisjonsøkter i løpet av uka. Jeg veier ca 66.5 kg og er 172 cm høy. Jeg annser meg selv som ei jente i god form, men jeg kunne gjerne tenkt meg å gått ned litt mer i fettprosent. Problemet mitt er at jeg BLIR SÅ SULTEN av å danse så mye. Vet at jeg burde kutte litt ned på inntak av nøtter, men er det noen som har noen andre tips? Spiser sunn, vanlig mat som mye grønnsaker, fisk, kylling, havregryn, nøtter, frukt og bær, men tror kanskje jeg spiser litt for mye i løpet av en dag til å gå ned; men spiser jeg mindre, blir jeg slapp og sur. Hvordan kan jeg gå ned i fettprosent uten å bli slapp og sur? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32608-danser-trenger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.