Remi AB Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hei! Ønsker tilbakemelding om det jeg gjør er GODT nok, evt tips til forandringer pers info Mann, 26 år Høyde: 180cm Start vekt 01.01.2015: 89,9kg Vekt pr. 22.01.201: 87kg Mål: Gå ned i fettprosent, få bort ting rundt hofter/mage. Tror jeg hadde en prosent på 23-25 da jeg startet. Håper å havne på rundt 15% hvis mulig. Trening ila uka: 3 split dag 1: Rygg/Triceps Dag 2: Bein/skuldre og mage Dag 3: Bryst/Biceps Cardio: 2x gerilja cardio 1x 5 km jogging Mat: Frokost: Varierer, men ofte 1 brødskive/sport + knekkebrød uten smør Med mager skinkeost eller makrell i tomat. 1 glass ekstra lett melk. Kan også være en sunn frokostblanding i ny og ned. Lunsj: Varierer mellom 2 brødskiver/2 sport+ knekkebrød uten smør. 2 kokte egg uten plomme. tynt lag med kaviar Ellers noen ganger gulost med 2 skiver tomat, paprika og agurk. 1 glass lett saft. ( Har jeg droppet melk til frokost så tar jeg melk til lunsj ). Middag: Ofte vanlig norsk mat. Men prøver å ha fisk og kylling min. 2-3 ganger i uka Drikke enten vann/ cola zero Etter styrke-trening: Proteinshake ( 3 spiseskjeer med pulver ) Kveldsmat: Her spiser jeg ofte for sent (21-2230 ) Ca samme som frokost, men ofte litt mer. Jeg har ikke ett overdrivi sunt kosthold for det hæler jeg bare ikke. Jeg greier ikke kaste i meg mager kesam, kyllingsalater og 300g svinekjøtt til lunsj. Jeg MÅ ha litt normal kost. bruker "lifesum" appen hvor jeg har lagt inn at jeg skal gå ned 3-400g i uka. Skal vel ifølge appen spise ca: 2130kcal ila en dag + litt til når jeg trener. Jeg ser i loggen at jeg ligger alt i fra 300-600kcal under dette hver dag. Jeg har alltid for lite på karbohydrater delen, for jeg prøver heller og ha litt ekstra på proteindelen. Dette er fordelingen ifølge appen: Karbo: 266g prots: 106g fett: 71g Dette har jeg fjernet fra mitt kosthold: Helt stopp på småspising på jobb av nøtter evt kake når det står på bordet. Spiser ikke smør på brød/knekkebrød osv Roet ned inntak av melk/juice Roet ned inntak av godterier, har 1 spisedag i uka ( Fredager oftest) Tidligere har jeg spist 1-2 potetgull poser ila 1 helg! + Veldig typiske usunne pålegg som "dessertskive på jobb" nugatti fks. og Sjokolademelk til lunsj ett par ganger i uka Mulig det er ting jeg har glemt her nå, men fyr løs med tips hvis noen føler for det. resultat til nå: Økt OK i styrke, har trent styrke noen år tidligere så det ligger jo litt i kroppen bare jeg kommer i gang. Vekt: 87kg nå. Så 2,9kg ned på 3-4 uker. Jeg tar bilder underveis ( holdes for meg selv inntil videre ) Programmet mitt er ett 24 ukers opplegg, så rundt 15 juni så skal jeg ha nådd mitt mål. rundt 15% fett.. Trolig vekt 82-83kg? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32596-sk2015-can-i-do-it/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.