Remi AB Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Hei! Ønsker tilbakemelding om det jeg gjør er GODT nok, evt tips til forandringer pers info Mann, 26 år Høyde: 180cm Start vekt 01.01.2015: 89,9kg Vekt pr. 22.01.201: 87kg Mål: Gå ned i fettprosent, få bort ting rundt hofter/mage. Tror jeg hadde en prosent på 23-25 da jeg startet. Håper å havne på rundt 15% hvis mulig. Trening ila uka: 3 split dag 1: Rygg/Triceps Dag 2: Bein/skuldre og mage Dag 3: Bryst/Biceps Cardio: 2x gerilja cardio 1x 5 km jogging Mat: Frokost: Varierer, men ofte 1 brødskive/sport + knekkebrød uten smør Med mager skinkeost eller makrell i tomat. 1 glass ekstra lett melk. Kan også være en sunn frokostblanding i ny og ned. Lunsj: Varierer mellom 2 brødskiver/2 sport+ knekkebrød uten smør. 2 kokte egg uten plomme. tynt lag med kaviar Ellers noen ganger gulost med 2 skiver tomat, paprika og agurk. 1 glass lett saft. ( Har jeg droppet melk til frokost så tar jeg melk til lunsj ). Middag: Ofte vanlig norsk mat. Men prøver å ha fisk og kylling min. 2-3 ganger i uka Drikke enten vann/ cola zero Etter styrke-trening: Proteinshake ( 3 spiseskjeer med pulver ) Kveldsmat: Her spiser jeg ofte for sent (21-2230 ) Ca samme som frokost, men ofte litt mer. Jeg har ikke ett overdrivi sunt kosthold for det hæler jeg bare ikke. Jeg greier ikke kaste i meg mager kesam, kyllingsalater og 300g svinekjøtt til lunsj. Jeg MÅ ha litt normal kost. bruker "lifesum" appen hvor jeg har lagt inn at jeg skal gå ned 3-400g i uka. Skal vel ifølge appen spise ca: 2130kcal ila en dag + litt til når jeg trener. Jeg ser i loggen at jeg ligger alt i fra 300-600kcal under dette hver dag. Jeg har alltid for lite på karbohydrater delen, for jeg prøver heller og ha litt ekstra på proteindelen. Dette er fordelingen ifølge appen: Karbo: 266g prots: 106g fett: 71g Dette har jeg fjernet fra mitt kosthold: Helt stopp på småspising på jobb av nøtter evt kake når det står på bordet. Spiser ikke smør på brød/knekkebrød osv Roet ned inntak av melk/juice Roet ned inntak av godterier, har 1 spisedag i uka ( Fredager oftest) Tidligere har jeg spist 1-2 potetgull poser ila 1 helg! + Veldig typiske usunne pålegg som "dessertskive på jobb" nugatti fks. og Sjokolademelk til lunsj ett par ganger i uka Mulig det er ting jeg har glemt her nå, men fyr løs med tips hvis noen føler for det. resultat til nå: Økt OK i styrke, har trent styrke noen år tidligere så det ligger jo litt i kroppen bare jeg kommer i gang. Vekt: 87kg nå. Så 2,9kg ned på 3-4 uker. Jeg tar bilder underveis ( holdes for meg selv inntil videre ) Programmet mitt er ett 24 ukers opplegg, så rundt 15 juni så skal jeg ha nådd mitt mål. rundt 15% fett.. Trolig vekt 82-83kg? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.