Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, e ei jente på 22 år. Høgde 169 vekt rundt 58-60 kg. Har trent styrke i over 1 år nå.( gått opp 8 kg siden eg starta å trena) Nå trene eg crossfit 2 ganger i uken + vanlig styrke dei andre dagene. Litt cardio (prøver å komme øve kneiken på tredemøllo) trener alle muskler 1-2 ganger i løpet av uken. Lurer på om noken har ett treningsprogram med bilder osv?

Kosthold kunne eg trengt hjelp til også, slik spiser eg nå i ukedagene:

frokost 06:30 1 dl havregryn med melk/vatn + sukrin + halvt eple

Mellommåltid 09:30 mager vaniljekesam + halvt eple og banan

Lunch 12:0 120 gram biff strimler, ris, gulrøtter og brokkoli + ein dash med mager kesam

før trening etter jobb 2 egg med litt smør + BCAA

etter trening BCAA og vanlig middag (laks, poteter, kjøtt, saus, pølser, biff, osv)

kveldsmat 2 egg med smør

skulle gjerne gått ned i fettprosent rundt mage partiet. + bygd meir muskler. Har dåke nåke tips til kostholdet mitt eller trening? Drikker som oftest vatn til alle måltider, av og til litt melkTakk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32580-trenger-hjelp-til-kosthold-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...