CTT MMA Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 Hei! Jeg er en 22 år gammel gutt 184cm høy og vekten ligger på 75-76kg(14-16 fettprosent). Jeg har tidligere trent MMA 6 dager (2-3 timer pr.gang) i uken, men nå skal jeg gå over til 3 dager styrke og 3 dager MMA på grunn av en kamp jeg skal gå i september. Har frem til juni/juli for å få vekten på plass for da begynner MMA øktene igjen. Har aldri tenkt på kostholdet, bare spist for å holde energien oppe. Trenger derfor hjelp med kostholdet! Treningsprogrammet (Styrke) er et helkroppsprogram og inneholder basis-øvelser som knebøy,markløft,pullups,benkpress,millitærpress. Målet er å ligge opp mot 80kg med en lavere fettprosent, men sliter generelt å gå opp i vekt! En vanlig dag for meg kan se sånn ut: Frokost: Havregryn store (50-70g) 2 scoop whey-100 2 bananer Mellom måltid: 3 skiver dansk rugbrød m/peanøttsmør,skinke osv rosiner/nøtter/frukt Lunsj: Kjøtt/fisk/egg m/ ris og grønnsaker (mengde forskjellig) Middag: Det som blir laget av samboer. (alt er ikke like bra for treningen) Trening Etter trening: banan og rosin 2 scoop whey-100 Kveldsmat: det jeg finner i kjøleskapet som frister. kasein-protein Noen dager spiser jeg noe ekstra frukt. Er student, så tips på billig mat er jeg også takknemlig for Siter
CTT MMA Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Skrevet 20. januar 2015 "Stine1986 skrev: Hei! Det er egne mat- tråder her inne du kan titte på Ellers kan jeg anbefale kaloritett mat av kvalitet som feks nøtter, avokado, fet fisk og gode billige protein kilder som feks tunfisk:) Tusen takk Er helt ny her inne, så tenkte jeg måtte prøve meg frem Siter
CTT MMA Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Skrevet 20. januar 2015 "Stine1986 skrev: Kjempe lurt! Lykke til:) Takk takk ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.