Siilverpants Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hei! Usikker nybegynner her.. trente veldig mye for 2 år siden, men måtte gi meg pga. at det ble for mye med skole, trening og jobb. Har nå startet på igjen og har trent et par ukers tid, men er veldig usikker på dette med kosthold fordi mange mener så mye forskjellig. Litt info om meg; 18 år, BMI på 26.1, veier ca. 82 kg og er 176 cm høy, jeg er altså noe overvektig. Jeg ønsker å gå ned i vekt, men samtidig bygge, eller i det minste vedlikeholde muskler.. Er det lurt å proppe i seg protein, samt å holde seg unna de værste kaloriene og det værste fettet? I følge nybegynner guiden her på Fitnesbloggen så burde man spise 2 gram per kg av sin egen kroppsvekt, er det noe som er anbefalt selv om man ønsker å gå ned i vekt f.eks? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32571-g%C3%A5-ned-i-vekt-mens-man-bygger-muskler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.