Schlomo Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Heisann Nå i vinter tenker jeg å hive meg på skiene, men ønsker samtidig å fortsette med styrke, i det minste vedlikeholde det jeg har av muskler best mulig. Og alt dette samtidig som jeg ønsker å legge meg i kaloriunderskudd for å få fjernet noen kg fett. Veier pdd rundt 93 kg på 184 cm, ønsker å få dette nærmere 80. Tenker da å legge meg på rett under 2000kcal dagen , med et treningsprogram bestående av to fullkropps styrkeøkter og to kondisjonsøkter, der en er intervall og en er langkjør. Tenker da noe slikt som styrke på mandag og fredag, intervall på onsdag og langkjør på lørdag/søndag. Høres dette ut som et vettugt opplegg for et vekttap på 13-ish kg mot sommeren? Evt noen gode tips til forbedringer? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32395-styrke-kombinert-med-skikondisjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.