Aequitas Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hallo! Håper det er noen tekniske begavede her ute som har gode tips til meg! Fikk ny Note 4 på nyttårsaften. Alt fungerer som det skal på den, mobildataen er i orden, og generelt er det en bra telefon. Bortsett fra at den nekter å koble til nettet mitt. Jeg har fått koblet den til andre nett, men mitt eget er helt uaktuelt, tydeligvis. Jeg får det inn, og jeg får registrert det med passord, men når jeg trykker "koble til" skjer det absolutt ingen verdens ting- ikke en gang ei feilmelding- det bare fungerer ikke, rett og slett. Dette har jeg prøvd: - Slå telefonen av og på - Gjenopprette fabrikkinstillinger - "Glemme" nettet og legge det til igjen - Restarte ruteren - "Glemme" nettverk, slå av WiFi, OG slå av modemet et par minutter for så å slå det på igjen Har vurdert å sende den inn igjen, men har ikke lykkes å få kontakt med noen enda. Reiste på Kiwi nå nettopp, og kundenettet der fikk jeg inn uten problemer overhodet. Det er ikke problemer å koble andre enheter til nettet vårt, vi har jo dataen, et nettbrett og to mobiltelefoner som bruekr det as we speak. Har også prøvd å koble fra nettet på disse andre enhetene for å sjekek om det "trangt om plassen" (usansynlig uansett), men det hjalp heller ikke.... Noen forslag? Skulle ikke tro modemet har noen brannmurer eller andre typer sperringer siden vi får koblet til andre telefoner? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32379-galaxy-note-4-wifi-tr%C3%B8bbel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Tråden kan slettes, jeg fikk ordnet det ved manuelt å plotte inn IP-adressen. Burde ikke være nødvendig, men nå er jeg i det minste på nett! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32379-galaxy-note-4-wifi-tr%C3%B8bbel/#findComment-1101837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.