Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, er ny på dette forumet så får prøve å skrive og forklare så godt som mulig hehe.

Begynner med å fortelle litt om meg selv. er en 17 år gammel gutt på 1,77 som veier 95 KG. jeg er åltså overvektig. Målet mitt er å komme i form til sommeren og å gå ned i vekt samtidig som jeg bygger litt muskler så jeg kan bli en hurtig, sprek og god forsvarsspiller.

Har nettopp startet på fotballtrening etter at jeg har hatt en 2 års pause fra fotballen og har da blitt overvektig over disse to årene grunnet mye dataspilling og innesitting.

Vi har fotballtreninger to ganger i uka, det er Tirsdag og Torsdag, i tillegg har jeg gym på skolen hver onsdag.

Lurer åltså på om noen har noe forslag til treningsøkter og øvelser jeg kan utføre på treningsstudio et par ganger i uka i tillegg til fotballen. tenker da primært å løfte vekter men kan også være kondisjonsøkt.

Lurer også litt på dette med kosthold, kom med forslag alt tas i mot med stor takk :) !

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...