Lidenskapfortrening Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Hei Tidligere har jeg brukt kre-alkalyn som kreatin tilskuddet mitt men siden jeg er tom for dette, og ettersom jeg ikke var så fornøyd med dette ønsker jeg å bytte tilskudd. Jeg er ute etter kreatin monohydrat, men vet ikke hvilken merke jeg skal kjøpe fra.. Hadde egentlig egentlig tenkt å gå for Proteinfabrikken sitt, men har lest en del negativt om den. Er veldig usikker på hva jeg skal velge. Noen som har noe å anbefale? Siter
FrkHoel Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Jeg bruker Reflex sin. Liker den veldig godt Lidenskapfortrening 1 Siter
Lidenskapfortrening Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 "FrkHoel skrev: Jeg bruker Reflex sin. Liker den veldig godt Får man kjøpt det på sportsbutikker? Siter
FrkHoel Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 "Lidenskapfortrening skrev: Får man kjøpt det på sportsbutikker? Usikker.. Handler alltid via nettet selv Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.