Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! For en 2 ukers tid tilbake trente jeg preacher curl på den ene armen. Løftet litt for tungt og kjente noe antydning til smerter i høyre arm. Det starter fra midtre ledd på armen og ned til hånda. Da jeg kom hjem fra trening kjente jeg smertene begynte og komme, det banker på en måte i armen og gjorde relativt vondt. Tok det med ro et par dager til det gikk over. Dro på gymmen og var litt ivrig på push ups, og da smalt det til i armen igjen, men da kjente jeg smertene med en gang, gjorde så vondt at jeg måtte dra hjem og hive i meg noen smertestillende. Har i det siste nå vært veldig forsiktig med armen. Prøvde på nytt og løfte lett i dag, men det kom igjen, samme opplegget men ikke så ille som sist. Smertene kan beskrives som en slags dunking. Noen anelse på hva dette kan være? Burde jeg sjekke det opp?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31909-armvondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brachioradialis er en veldig utsatt muskel på underarmen som lett kan få seg en overbelastning og bettenelse. Har akkurat fått dette selv etter å ha startet med en del uvante aktiviteter. Det er en muskel som går over albueleddet og kan kjennes nærmest fra midt på biceps og ned til håndleddet.

Det som hjelper er hvile, og la muskelen få slappe helt av i 1 ukes tid minimum. Orudis gel fra apoteket kan også få det til å gå litt raskere :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31909-armvondt/#findComment-1085688
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...