Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, studerer i Oslo og er på jakt etter nytt treningssenter. Trener nå på Fresh, men orker ikke mer fordi det er så jævlig fult. Idag ventet jeg en time på knebøy stativet. Elixia blir for dyrt for meg, men fant jo ut at SIO har treningssenteret. Medlemskapet er billig og har hele 5 sentre og velge mellom der den ene er der jeg studerer. Noen som har erfaring? Gjerne med nydalen? Er det mye frivekter, skikkelige stenger og vekter? Mye folk?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31712-erfaring-med-sio-athletica/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke erfaring med Nydalen, men trent på de andre.

Alle er vell fulle rundt fra 4 og utover, men det må mann forvente. Domus er det største, har ikke så bra stenger, men løfteplatformer og noen gode skiver, ellers er benkene der veldig dårlige. Det er veldig mye forskjellig som går der, så føler ikke det er så bra samhold der, så vanskeligere å trene immellom.

Blindern er nyoppusset, har greie stenger, dårlige benker og vektskiver, kan bli nokså fullt der også, men har ikke trent der mye etter oppussingen.

Centrum har etter min mening det beste frivekt utstyret, eleiko skiver, stenger benker etc. Mye folk der, og fullt etter 4, men er en fast gjeng som trener med frivekter der, så det er lettere å komme i snakk med folk og da også å trene med de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...