Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei! Det her blir på en måte en kontaktannonse, vet ikke om det er lov en gang, men håper det!

Jeg leser stadig vekk i forumet om folk som skal slanke seg sammen, og det er flott! Det er det jeg også vil. En "slankevenninne". Men jeg blir så maktesløs av alle dere som alt har klart å gå ned alt fra 5-20 kg, og skal fortsette veien sammen.

Så jeg søker ei som er som meg. Som sitter fast i et stort svart hull av mat og mer mat (jeg lider av overspising). Vedkommende trenger ikke å lide av overspising da. Men jeg har over 20 kg igjen før jeg har en normal BMI, det hadde vært kos om vedkommende hadde noe lignende. Så vi var "like langt" på en måte. Jeg har sliti med vekta hele livet, jeg har vært innlagt for overspising uten noe nytte. Jeg ser etter en som føler det litt likt som meg. Som liksom aldri har klart å slanke seg, men vil prøve med meg.

Jeg har også veldig angst og sliter mye med depresjoner. Men jeg ønsker gjerne å finne ei (eller fler) som jeg kan støtte meg til, og finne motivasjon i (og motsatt). En god venn og støttespiller.

Hvis du skjønte noe av alt dette roet av en tråd, så kontakt meg gjerne her eller på [email protected].

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31683-s%C3%B8ker-ei-slankevenninne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...