Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei, noen som har litt mer peil enn meg tro?

Lurer nemlig på om jeg gjør noe heftig feil når det gjelder treningen/kostholdet.

Tidligere har jeg gått ned 20kg pga. kaloriunderskudd + jogging.

Men nå for straks 4 uker siden (4 uker til mandag) begynte jeg med styrketrening. Så nå har jeg da trent styrketrening - 3 ganger i uka siden, samt jogget en til to dager... Jeg valgte da å øke kostholdet fra 1500-1800 kalorier til 2000-2100 kalorier. Følte at jeg har gjort det meste riktig, har jo trent, blitt støl, følt meg ør og gele i hele kroppen.... MEEEEN vekta mi, den har bestemt seg for å gå opp, ikke stå stille - eller ned.. men OPP!

Da er det snakk om fra 59kg til ca. 62kg..

Har jeg lagt på meg fett, eller er det bare vann? Har det noe med at jeg har økt inntaket av mat? Gjør jeg FEIL?

Begynner å bli deprimert ettersom jeg overhode ikke vil opp i vekt (fett)... :/

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31133-styrketrening-og-kosthold-nr2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det er vanskelig, så prøv å unngå å bruk badevekta som indikasjon på fremgang....bruk heller speilbildet, målebånd osv som indikatorer :)

Nybegynner har meget bra fremgang når det begynner å trene styrke, så mest sannsynlig er det litt muskler du har lagt på deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...