Gå til innhold

Leverandør av Bumper Plates


doit

Anbefalte innlegg

Hei.

Driver med ett prosjekt i garasjen og lager til treningsrom for styrkeløft og vektløfting.

Det skal utstyres med knebøy stativ, benk, løfte plattform, stang og gummi lodder.

Jeg har funnet godt utstyr til en grei pris i europa (europeiske nettsider) over norske leverandører, pga kvalitet og pris. Har vært vanskelig å finne noe bra i det norske marked av slikt utstyr, om du ikke vil gå for ett dyrt alternativ som Eleiko.

Rogueeurope.eu er den ene siden hvor jeg har funnet mye kvalitets utstyr til grei pris og som frakter hit.

Men jeg sliter med å finne noen gode bumper plates til olympiske løft, helst i farge kode. Noen som vet om noen leverandører ala Rogue i europa? Om det er en norsk leverandør med gode bumper plates som jeg har oversett, så tar jeg gjerne imot tips der. Helst bør det kunne kjøpes i sett, f.eks sett med 10kg-15kg-20kg-25kg plater :)

Pris bør på ett sett med plater bør ikkje overstige 7000kr.

Jeg setter pris på all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De så jo greie ut. Men er det noen som erfaring av disse platene fra Again Faster? Leste en anmeldelse hvor det ble sagt at boltene på en av platene startet å skli ut etterhvert. Han påstår etter å ha klaget at de har gitt ham nye bolter og at de fra nå har startet å produsere med bedre bolter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så jo greie ut. Men er det noen som erfaring av disse platene fra Again Faster? Leste en anmeldelse hvor det ble sagt at boltene på en av platene startet å skli ut etterhvert. Han påstår etter å ha klaget at de har gitt ham nye bolter og at de fra nå har startet å produsere med bedre bolter.

Jeg har ikke personlig erfaring med disse nei. Men vis di har endra boltene i platene så burde det ikke bli et problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...