Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, :)

Jeg trener styrke veldig tidlig om morningen 4 ganger i uka, dvs fra kl 06:15. Når jeg står opp pleier jeg lage meg en spinatsmoothie , deretter drar jeg på senteret. (m/ 2ss whey vanilje proteinpulver, spinatblader, 1ss økologisk peanøttsmørr, 1/2 banan, og 2dl mandelmelk & isbiter). Etter trening pleier jeg å spise noe grovt brød med egg eller en omelette. Er dette et greit kosthold på starten av dagen for en fyr som vil bygge muskler? :)

Mvh Magiske Mag :shifty:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30875-trener-om-morgenen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, :)

Jeg trener styrke veldig tidlig om morningen 4 ganger i uka, dvs fra kl 06:15. Når jeg står opp pleier jeg lage meg en spinatsmoothie , deretter drar jeg på senteret. (m/ 2ss whey vanilje proteinpulver, spinatblader, 1ss økologisk peanøttsmørr, 1/2 banan, og 2dl mandelmelk & isbiter). Etter trening pleier jeg å spise noe grovt brød med egg eller en omelette. Er dette et greit kosthold på starten av dagen for en fyr som vil bygge muskler? :)

Mvh Magiske Mag :shifty:

Om det du spiser om morgenen skal være bra for å bygge muskler, avhenger det av hva du spiser resten av dagen. Det er kaloriene og næringsstoffene du får i deg igjennom hele dagen og ikke minst hele uka, som har noe å si med tanke på å bygge muskler eller ikke.

Er du i kalorioverskudd på slutten av dagen, og har dekket proteinbehovet ditt, så er det en fin frokost det der :)!

Det kommer jo også litt an på hva du liker.. Noen liker å ha i seg mye karbohydrater før trening, andre trener på tom mage...

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30875-trener-om-morgenen/#findComment-1052115
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...