Gå til innhold

Noen som vil gjøre Ålesundske bilister forbanna? Sykkel selges!


Arctic

Anbefalte innlegg

Ut på høsten i fjor en gang kjøpte jeg meg en sykkel da jeg tenkte at det var en mer komfortabel måte og trene cardio på enn å gå. Etter ca. nøyaktig 33 km fant jeg ut at bena på bakken > bena på pedaler :p

Denne ble derfor satt bort i en garasje, men jeg føler nå at det er på høy tid at den får seg en mer skikket eier denne sommer! Prøver derfor å selge den slik at den ikke står og tar så mye plass hos meg, da plassbruk-til-stumtjener ratioen på noe slikt er helt i potta!

Sykkelen er av merket Diamant Union 30, og rammestørrelse står oppført til 16. Setter prisen til 2500,- da den har fått mindre bruk og juling enn dattera til presten :sneaky:

Alt kan forhandles om man er kjapp, men ikke forvent new wheels for en Japp og en Pepsi Max ;)

post-29788-1444098507483_thumb.jpg

post-29788-14440985076471_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...