Arctic Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ut på høsten i fjor en gang kjøpte jeg meg en sykkel da jeg tenkte at det var en mer komfortabel måte og trene cardio på enn å gå. Etter ca. nøyaktig 33 km fant jeg ut at bena på bakken > bena på pedaler Denne ble derfor satt bort i en garasje, men jeg føler nå at det er på høy tid at den får seg en mer skikket eier denne sommer! Prøver derfor å selge den slik at den ikke står og tar så mye plass hos meg, da plassbruk-til-stumtjener ratioen på noe slikt er helt i potta! Sykkelen er av merket Diamant Union 30, og rammestørrelse står oppført til 16. Setter prisen til 2500,- da den har fått mindre bruk og juling enn dattera til presten Alt kan forhandles om man er kjapp, men ikke forvent new wheels for en Japp og en Pepsi Max Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30652-noen-som-vil-gj%C3%B8re-%C3%A5lesundske-bilister-forbanna-sykkel-selges/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.