Hupy Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hei, jeg er en 19 år gammel gutt 180cm høy på 67kg, som har startet med styrketrening igjen, og vil opp i vekt. Jeg har trent før, men ikke får særlig resultater, grunnet for lite mat og næring. Jeg planlegger da og trene styrke 4-5 ganger i uken framover. Jeg kunne treng hjelp til å laget en god kostholdsplan. Jeg leser og hører så mye forskjellig på nettet så det er helt håpløst å finne ut hva en skal tro på. Er det noen som har peiling på slikt som har/kunne hjulpet meg med å lage en kostholdsplan? Er veldig forvirret på hvor mye protein jeg burde få i meg, karbohydrater ect. Tar også veldig gjerne mot gode enkelt retter, og praktiske retter som er fin å ha med seg på jobb (Helst uten innhold av banan). Setter virkerlig pris på litt hjelp her! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30225-forvirret-19-%C3%A5ring-som-trenger-hjelp-ang-kosthold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.