Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er usikker på hvor mye kcal jeg skal spise inløpet av en dag, jeg antar jeg jeg ligger på 13-1400 på de dagene jeg ikke trener, og 16-700 de dagene jeg trener. Problemet er den at jeg ikke har tilgang til treningsstudio og jobber flere timer av dagen (stillestående, bokstavelig.

Kvinne

19

58.5

Ønsker å gå ned i fettprosent,

Slik ser dagen min ut:

Frokost: 2 egg og 2-3 toppene ss havregryn

Lunsj: 125 gr bønner og frukt (eple, fersken, eller vannmelon)

Middag: 125 gr bønner, 1 ss kokosolje, 2 tomater, og 1 løk + frukt

Kveldsmat: questbar (proteinbar) + 1 kopp grønn te

Om jeg er sulten tar jeg meg gjerne frukt, eller 10-20 gr pinjekerner eller solsikkefrø

De dagene jeg trener øker jeg Lund og middagen til 150 gr i tilegg til å spise en hel moden mango rett etter treningen.

4-5 ganger i uken: gå opp en trapp i 5 min, deretter løper jeg opp trappen 6 ganger og går opp 3 ganger dette gjentar jeg 5 ganger. Jeg avslutter økten med å gå trappen opp 6 ganger og går litt rundt.

Styrke 3 ganger i uken: 60 sek med: push ups, rygghev, sit ups, aktiv hopping og knebøy, dette gjentar jeg 4 ganger og trekker for 10 sek hver gang.

Jeg tar itilegg ca. 70 squats hver dag fordelt utover dagen.

Jeg har ikke tilgang til annen mat enn dette, eller treningsstudio for øyeblikket. Men bør jeg øke mattintaket? Isåfall med hvor mye kcal? Ser det med treningen greit ut? Målet er å gå ned i fettprosent. Jeg kommer selvfølgelig til å melde meg inn i et treningsstudio så fort jeg kommer meg hjem igjen. Foreløpig er jeg innlandet og jobben er ganske stillestående.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30129-gj%C3%B8r-jeg-det-riktig-nybegynner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...