Narmi Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg har fått med meg at gerilja trening funket mest effektivt om morningen, før jobb altså. De dagene jeg trener etter jobb, hva slags mat skal jeg få i meg før gerilja økten ? Regn med at jeg spiser lunch 4 timer før trening, og det er kun en nutrilett bar på 210 kcal. Naturlig nok så blir jeg sulten igjen når jeg er ferdig på jobb, men vil heller dra rett på trening før jeg kommet hjem. Jeg har hørt masse forskjellig, noen mener at en protoin shake er nok til en gerilja økt, mens andre mener at banan er bedre. Hva med tom mage sånn at energien kommer rett fra fettet? Da klarer jeg ikke å yte noe særlig bra, men blir sikkert flinkere etter tid... Jeg har på en (1) mnd holdt meg til 1200 kcal om dagen og har gått ned 7 kg på en mnd, trenger hjelp med å bli kvitt magefettet så jeg tester ut gerilja kardio etter jobb, men jeg sitter fast med hva jeg skal få i meg av mat rett før trening sånn at øtkten forbrenner fettet og ikke bare maten jeg spiste rett før. Noen som kjører gerilja rett etter jobb? Hva spiser/drikker dere før økten? Tar dere noe rett etter gerilja økten, eller heller etter hele treningen? Hva spiser dere når man er hjemme? Det ble mange spm her, men setter pris på om du bare svarte på en av dem enn ingenting, jeg fokuserer mest på maten før trening enn etter. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30111-gerilja-kardio-rett-etter-jobb-hva-skal-jeg-spise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.