FrancisL89 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Hei, Har nå i ca 3 månder kjørt nybegynnerprogrammet som jeg fant her. Er egentlig fornøyd med det, har økt en del i Knebøy, Markløft og benkpress, men slitter med arnoldpress og har nesten ikke gått opp noe i vekt på den. Lurer egentlig på om det er like greit å bare fortsette med dette programmet eller om jeg burde prøve noe nytt evt. bytte ut noen øvelser? Også lurer jeg litt på ett par andre ting, Ser nå pr. dagsdato de fire øverste magerutene ganske tydlig, men slitter med det siste lille magefettet, også noe på sidene, "lovehandels", trener som nevnt over nybegynnerprogrammet, dette gjør jeg ca annenhver dag. Itilegg går jeg på rulleski hver dag, de dagene jeg trener styrke itilegg går jeg ca en halvtime (ca 500 kalorier), mens de dagene jeg bare går på rulleski går jeg ca en time (ca 900 kalorier). Er 180 høy og veier rundt 69 kilo (tror jeg), lurer på om det er realistisk og få vekk det siste lille fettet ila 2-3 uker? (kanskje noe offensivt?) en vanlig dag spiser jeg Havregrøtt m. skummet melk og en teskje jordbærsyltetøy og kanel. før trening en banan. lunsj To knekkebrød m. gulost og en skål med musli og 0%fett youghurt Middag er som oftest en hjemmelaget gryterett med diverse grønnsaker, svin, kylling eller karbonadedeig eller hjemmelaget fiske suppe m. laks, reker og blåskjell. til dessert spiser jeg ett eple. drikker mye vann ila dagen. hender også at jeg spsiser en musli bar på 70 kalorier etter trening. Spiser jeg nok, er det noe jeg eventuellt burde kutte ut, få i meg mer av? Beklager at dette ble fryktelig langt og hvis den er postet feil sted så beklager jeg det også! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29814-veien-videre-og-innspill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.