nyge Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hei Mann, 41år, 188 høg, 97 tung. Ikke akkurat muskuløs, men i god nok form til å springe halvmaraton. Har følgende utstyr til disposisjon: Slynger, stepkasse, hantler og vekstang med vekter. Prøver å trene hver dag. Dag 1: Bryst Armhevninger 5 sett a 15 Benkpress m hantler "smalt grep" 4 x 12 (kan ikke bruke stang pga stepkasse) Benkpress m hantler "bredt grep" 4 x 12 Dips "stående" i slynge 4x12 Ben Utfall med hantel i en hånd 4 x 13 (knebøy med stang vaskelig pga klarer ikke å få tung nok vekt opp fra gulvet) Markløft strake ben 4 x 20 Ryggliggende hamstringtrekk i slynge 4 x 20 Dag 2: Armer Alternerende hantelcurl 4x10 Bicepscurl overhåndsgrep curlstang 4x10 Bicepscurl underhandsgrep curlstang 4 x10 Rygg Foroverbøyd roing / rodd drag bredt overhåndsgrep 4 x 10 Foroverbøyd roing / rodd drag smalt underhåndsgrep 4 x 10 Stående roing / rodd drag 4 x 10 Mage Crunches 200 stk, rette og skrå Planke, dra til seg bena i slynge 4 x 20 Jeg prøver å følge dette programmet hver dag, tar hviledager når jeg føler for det. Har ingen spesiell diett. Er interessert i tips til øvelser / program med bakgrunn i det utstyret jeg har til rådighet. Er interessert i muskler i ben og armer. Six pack er underordnet.(uoppnåelig) Har god tid til disposisjon. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29702-trenger-tips-til-program/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.