Gå til innhold

Vil noen hjelpe meg?


kko007

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 17 år som i det siste har fått stor interesse for trening og kosthold men føler at jeg ikke får så mye resultater ut i fra hvor mye jeg trener. Jeg er ganske tynn av meg selv, 177 cm høy og veier 60 kg. Jeg lurer på hva det vanlige kcal inntaket for meg hadde vært? Samme med proteiner og karbohydrater.

Hver uke trener jeg minimum 4 ganger i uken. Oftest er det 5 ganger. Jeg føler meg utrolig svak i styrkeløft og ønsker å bli flinkere her.

Mark: 40 kg

Knebøy: 45 kg

To eksempler på hva jeg trener med. Jeg har ikke prøvd å ta max vekt fordi jeg synes det er litt skummelt å trosse grenser når jeg trener alene og ikke har noen som kan spotte meg eller vise med hva jeg gjør feil.

Mitt mål nummer en nå er å få en strammere mage, muskelvekt og miste litt fettprosent. Jeg lurer på om noen kan gi meg generell info om kosthold, styrke og kanskje lage et program for rygg, bein og mage som jeg kan prøve ut?

Tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...