Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har blitt mindre tid med fluestanga de siste årene, men nå gleder jeg meg til å prøve Renaelva om 3 uker og en ukes telttur på Finnmarksvidda i overgangen juni/juli. Begge turene kan være litt i tidligste laget for at det insektslivet vi fluefiskere er mest interessert i har kommet skikkelig i gang. Krysser fingrene for varmt vær framover! :)

Ehhhh...er ikke antall stenger som er problemet...;)

Det er en rar ting dette med antall stenger! Etter å ha drevet med fluefiske i en del år, så er jeg helt overbevist om at fluestengene formerer seg i utstyrsboden i mørket. Det må være eneste forklaringen på at det er så mange flere stenger der enn det jeg mener å huske! Dette er et spesielt fenomen som biologene fremdeles ikke har funnet svar på, men flere av mine fluefiskekompiser sverger at de har opplevd det samme! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...