Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Spiser varmt måltid, ofte bestående av kjøtt eller kylling ca 3 timer før trening, kanskje noe lenger. En halvtime før drikker jeg en shake bestående av 0,5g pr kg kroppsvekt carbs (maltoxetrin), 0,4g proteinpulver (whey) + 2g kreatin. Etter trening 1g pr kg kroppsvekt carbs + 0,6g whey protein + 2g kreatin. Vanligvis kommer en middag en liten tid etter denne shaken.

Synes bare at kostilskuddene går så himla fort tomt, og har i det siste begynt å tenke på om jeg hiver i meg alt for mye av disse tilskuddene, da særlig carbs siden dette kanskje ikke er veldig sundt i lengden? Noen tanker rundt mengden? Trener styrke (x-size) 4 ganger om uken.

Fortsetter under...

Målet har vært å gå opp i vekt, samt øke muskelmasse. Går på en høgskole nå der jeg spiser så mye jeg omtrent klarer hvert måltid + kreatinen, så vekta har gått en del opp. Vil bare ikke legge på meg en masse fett etterhvert. Det er jo raske karbohydrater jeg inntar i det jeg vil kalle store doser. Hører bare så mye forskjellig om akkurat denne typen karbs, men det er kanskje bare positivt om man trener og trenger så mye(?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...