zupersimon Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Er en gutt på 19 som brenner for fitness/kroppsbygging. Har trent i 4 år snart og det å trene og spise riktig er blitt en livstil. Jeg har egentlig aldri spurt andre om vurdering av treningsopplegget jeg har kjørt og synes det hadde vært veldig hjelpende med evaluering av det programmet jeg kjører nå! Vil helst kjøre hele kroppen to ganger i løpet av uken, der målet er maksimal muskelvekst. Helt konkret hva jeg trenger svar på: - Et bra oppsett? Hva kunne vært annerledes? - Bra øvelser, for mange/for lite set og reps? - For liten/for stor treningsmengde? - Bør jeg ha hviledag etter 6 økt? (herav Mandag og neste uke tirsdag osv.. - eller trene man-ons, fri torsdag, ovekropp fre, underkropp lør og fri søn. All konstruktiv kritikk tas på strak arm Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29044-en-grei-3-splitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.