Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
ser dere ikke er så fan av karbs, selv har jeg fulgt bio rytme dietten til Børge i to år, gikk fra null karbs til nå opp mot 200 gram karbs. har noen va dere prøvd mer karbs i dietten (170-200g karbs daglig)? hvordan er deres fordeling mellom fett og protein får et dagsinntak uten karbs? Har stagnert litt siste mnd, ikke kalrt å være like deikert til matplaner og treningsoppsett og variert veldig mye mellom 1900 kcals og 1300kcals. TRener opp til 7 dager i uken - 3 styrke, 2 sekvenser, 1 hard intervall økt. veier snart 59 kg, 170 cm og 27 år

Du spiser for lite - selv 1900kcal høres ikke nok ut når du trener 7 ganger i uken.

Fortsetter under...

Du spiser for lite - selv 1900kcal høres ikke nok ut når du trener 7 ganger i uken.

nej, den har jeg også hørt! men jeg har ligget stabilat på 57 kg i to år nå etter jeg begynte å spise skikkelig. har lenge veid 54 -55 kg og nektet å spise karbs og bare løpt milevis på mølla! Progresjonen har vært super bra, men siste 6.7 mnd har jeg stagnert på fremgang og gått opp i kcal - mye mer karbs , de siste to måltidene på dagen etter trening, og da nedgang i protein inntak. ifølge Børges siste diettforslag på biorytme. SPørsmålet er egentlig hvordan dere funker på mer karbs i kostholdet, vs uten/mindre? ettersom jeg spiser såppass mye karbs, så holder jeg nok mer vann enn tidligere....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...