Solid Snake Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Situasjonen er per dags dato at jeg studerer tunge studier, noe jeg etter planen skal gjøre de neste fem årene. For så å ha muligheten til å komme ut i jobb i vanlig kontortid om jeg velger offentlig sektor. Type 8-4. Evt om jeg velger privat mer type kl 8-6,7,8. I tillegg til at jeg kan jobbe sammenhengende, og slipper å jobbe natt etc, er lønnsutsiktene gode(500-2 000 000 if statistikk). Kan også vente meg godet det er å ha fri i helgene. Jeg interesserer meg for det jeg studerer, så absolutt. Og fremtiden ser lys ut. Men med jevne mellomrom tenker jeg: hva om jeg kunne ha en 8-4 jobb som omhandlet trening og kosthold som ga meg en ålreit lønn. Saken er nemlig den at drømmen for meg, er faktisk å trene oppimot hver dag samt få maksimalt med kunnskap om trening og kosthold. Jeg brenner virkelig for livsstilen. Har drevet med styrketrening i 6-7 år, og kampsport i flere år og jeg elsker det. Da jeg gikk på skolen fikk jeg masse tid til dette og utviklet meg mer og mer. Men studiet gjør at jeg egentlig ikke får gjort det(studiene varer stort sett til kl 2100-2200 på kvelden), får stadig vekk gjort det litt, men blir langt mindre tid til det, og når fremtiden kommer blir det nok enda mindre tid til det. Det er ikke bare tid til trening jeg søker(det er ikke så tidskrevende), ikke minst er problemet tid til å tilegne seg ytterligere kunnskap om emnet. Dette er vanskelig for meg, for jeg liker å gå "all in". Jeg vil fortsette å bli råere og råere på både styrken, kampsporten og kunnskapen, men karrieren min kolliderer med det. Og føles stadig vekk som at jeg må kaste det jeg digger til side, for karrieren... Kan jeg forene de to på noen måte? Har løse ideer som meget dyktig PT, men vet at realiteten for de fleste av disse er mye ugunstig jobbing(siden klientene helst skal trene etter kontortiden sin). Videre må man nok være veldig dyktig for å få det til skikkelig(men dette tror jeg at jeg kan klare, ettersom a