sombraro Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Heisann! Jeg er en gutt på 22 år, 184cm over bakken og ca 88kg. Fettprosenten med klypen er rundt 14-16. Jeg har trent styrke regelmessig i ett år nå(seriøst med mål). Nå etter en dirtybulk skal jeg ned i forhåpentligvis 12%. Trener styrke 6-7 ganger i uken, fotball 1, og sykler 3mil i uka. Skal også flette inn Cardio 2 ganger i uken. Ellers er det jobb 3 ganger i uken (8t i butikk) Trener forsåvidt: M: Bein/skuldre T: Rygg/Tri O:Bryst/Bi (fungerer som min hviledag) T: Skuldre/Armer F: Bein (lett) L: Rygg/tri S: Bryst/bi Kostholdet: 210g Karb, 210G prottis, 60-80g fett = 2100-2200kcal. Gikk på denne planen i fjor og det funket da. (Da gikk jeg idrett, og trente 1-3 ganger daglig). Det jeg lurer på og er om jeg kan flette inn en spisedag med 1200-1500kcal~ ekstra, (Sjokolade, Ben&Jerry) :-D Takker for tips og kritikk =) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28467-mitt-kosthold-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.