Noly Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Heisann!! Jeg skal flytte til Stavern om 4-5 uker, og er på jakt etter ett nytt treningssenter.. Tok en prøvetime på Stamina Hot Langestrand i helga, og det falt ikke helt i smak.. Da jeg har full fokus på styrketrening, synes jeg at stamina hot ikke var aktuelt.. Ikke missforstå meg - det virket som ett veldig bra treningssenter, men det var noen ting ved styrkeavd der som skurret litt for meg.. er så vansklig jeg amma.. Men, jeg har sett noen bilder fra Roars gym på facebook, og synes det ser veldig bra ut! Noen som kan dele sine erfaringer her? Er det mye "kø" ved de forskjellige "stedene? (knebøy-benk-mark etc) Hvordan er garderobene? (det er jo selve treningen som er viktig, men greit å vite at man ikke sitter OPPÅ hverandre ) ellers, alle erfaringer tas imot med takk.. <3 Hvis noen har andre treningssenter i Larvik området som de vil anbefale, så fyr løs.. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28256-roars-gym-larvik/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Har kun vært på Roars Gym en gang, bra utstyr og bra miljø. Så vidt jeg fikk med meg var det kun et gym,ikke noe garderober,men mulig jeg tar feil der. Roar er veldig serviceinnstilt og er nok mer enn villig til å vise deg rund om du velger å ta turen din. Hvis fokuset ditt kun er styrketrening har vi Stavern Atletklubb i Stavernhallen, litt småslitt utstyr,men relativt billig årsavgift og mange gode hoder der. Er mulig å trene på Politihøyskolen også,men det er jeg usikker på hvordan fungerer. Stamina Hot har også en avdeling på Torstrand, som er litt mindre glam og mer vekter og styrketrening, det kan vel være et alternativ også ( trente der i noen år før, funker fjell) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28256-roars-gym-larvik/#findComment-966262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.