AndreasV Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Laget bare en enkel bildesopplaster for de som laster opp mye bilder http://necnomen.com/upload/submit.php - veldig enkel i bruk:thumbsup: Kom gjerne med tilbakemeldinger Siter
Espen Espelund Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 :thumbsup: Forsto riktignok ikke helt hva poenget var siden man kan laste opp mange bilder samtidig med Last opp fil(er) knappen. Siter
AndreasV Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Skrevet 4. januar 2012 :thumbsup: Forsto riktignok ikke helt hva poenget var siden man kan laste opp mange bilder samtidig med Last opp fil(er) knappen. haha, den knapper han jeg faktisk oversett, litt latterig, har alltid stresset med å legge bildene mine ut på nettet :whistling: Espen Espelund 1 Siter
Espen Espelund Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 haha, den knapper han jeg faktisk oversett, litt latterig, har alltid stresset med å legge bildene mine ut på nettet :whistling: Alltid gøy å bygge ting uansett AndreasV 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.