Gå til innhold

Moped-ATV?


ReBella88

Anbefalte innlegg

Tar en råsjangs, siden jeg er desperat, og håper noen her inne har peiling ;)

Siden kulda slo inn har min aeon cobra kødda no sykt!

Er tregstarta (elstarter har aldri funka så tråkker den kun igang), og slurver no sykt før den blir varm. Har løst dette ved å tråkke i 5-15 min før den har starta,og latt den stå på tomgang i rundt 10 min før jeg traller avgårde.

Men siden i går ettermiddag har den nekta å starte i det hele tatt. Hører at den tenner, og den kan starte opp i 1-2 sekunder før den dør ut igjen. Prøver både med og uten choke.

Isted når jeg prøvde å tråkke igang (igjeeen), så smallt det, og det begynte å lukte brent. Slo av tenninga og sjekka om jeg kunne se om noe var ødelagt, fant ingenting, og lukta gikk fort vekk.

Prøvde å tråkke igjen, var null forandring på lyd eller reaksjon i forhold til før det smallt.

Men den starter jo enda ikke! Blir forbanna og drittlei etter å ha stått der i 20-30 min, så gir opp føler jeg..

Håper det er noen her som har noe fornuftig å komme med ang det her, for jeg er liksom liiitt avhengig av den stygge mopeden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...