Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen! Første tråd i gang!

Startet for et år siden med å trene vesentlig mye mer enn eg gjorde, fra 2 dager i uken til 4/5. Mye løping/kondisjon og en del styrke. No er 1 år unnagjort og jeg har da gått fra 95 kg, til ca 85.(mann 19 / ca 180 høg) Bedre kosthold, og trening (y)...

For meg har det funket veldig bra å brukt proteinpulver for å balansere inntak av usunn mat den siste mnden osv... Fjerner søtsuget også :)

Trene->hive i seg en shake->Spiser mindre! Prøvd å redusere kaloriinntaket, men opprettholde inntak av det jeg trenger!

Startet på dette for 3 uker siden, bruker prozyme fra (TN)... Funker fjell til no!

Merker vekten har vert den samme de siste vekene, men fettprosenten forsvinner, og muskenmassen holder seg!

Driver styrke gjerne mandag, deretter kjører eg på med jogging/benøkt dagen etter F.eks... trener nesten hver dag.

Det eg lurte på, er om noen her inne hadde noen gode tips eller innspill for å fortsette/øke vektnedgangen, gode programmer(styrke/kondisjon) Alternative øvelser? o.l .. Kjører mye 4x4.

Også lurte eg om noen hadde noe PWO å anbefale! :)

Kjør på med tips osv! Takker for all hjelp å få! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26967-tipsinspill-for-videre-vektnedgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...