Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge nettsidene deres (google, gode greier): "Take 1 portion (1 capsule) up to 4 times a day during training or competition days or at the same time during non-training days".

Så i følge dem - Maks 4 kapsler om dagen, like mye på dager med og uten trening. Tror ikke du trenger å fokusere nevneverdig på tidspunktet du tar dem, bare du gjør det.

Funker bra.selv bruker jeg kre-alkalyn. Fikk litt mye vann i kroppen av kreatin som inneholder monohydrat., noe ikke kre-alkalyn gjør. Veldig fornøyd med den:)

Ahh, Hva er forskjellen på monohydrat og ikke da?

Annonse

Monohydrat binner vann i musklene, og kroppen. gjør deg sterkere både ved styrke og kondisjonstrening.gikk opp noen kilo da jeg gikk på Monohydrat. Kre alkalyn gjør d samme,bortsett fra at d ikke binner vann i musklene.blir mere markert av kre alkalyn .søk på creatin Monohydrat på Google, så kan du lese hva iform skriver.

Monohydrat binner vann i musklene, og kroppen. gjør deg sterkere både ved styrke og kondisjonstrening.gikk opp noen kilo da jeg gikk på Monohydrat. Kre alkalyn gjør d samme,bortsett fra at d ikke binner vann i musklene.blir mere markert av kre alkalyn .søk på creatin Monohydrat på Google, så kan du lese hva iform skriver.

Okei, takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...