Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er i likhet til maaaange andre her plager i korsrygg pga markløft, og plager i skulder pga benkpress. Har kjørt mange programmer med base øvelser å prøvd å ignorere smertene, men tenkte nå å prøve og trene vekk driten ved å kjøre ett program med ro og trekkøvelser, kjernemusklatur trening og slyngeøvelser.

Spørsmålet mitt er da bare som følger:

Vet at det er ett godt tips å gå/jogge i humpete terreng hvis man er plaget med korsryggen, men det går mot vinter og jeg bor jæævla langt opp i nord, dvs masse snø :) Er det da lurt å dra ut å vasse i snø, eller gjør noe annet? Ski,svømming eller noe sånt

Og evt hvis du har noen gode tips til å trene vekk skulder, korsrygg skader. Jeg vet at det er mange tråder om akkurat dette, link dem gjerne hvis du har lest noen gode :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26153-trene-vekk-skade-i-korsrygg-og-skulder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...